Viktor ser ut som Rudolf med den röda mulen, jag tror hans näsa kommer
att ruttna och ramla av, det ser lite illa ut. Han är söt i sin näsa.
Nu försöker han tjuvkolla på vad jag skriver bara för att han vet att jag
skriver om honom, roligt. Han spelar gitarr också, sällan Viktor sällan.
Nästa gång ska jag gömma gitarren, :3 Bara för att retas,
då kan han spela på min tråkiga nylon gitarr istället :3

Såg nyss ett skit sorgligt avsnitt med buffy, hennes mamma är död :c
Alla bara grät hela tiden, det var sorgligt och Viktor har mage o skratta,
Jag älskar honom ändå, är så glad över att se honom, och att han
kom hit ikväll för att sova här med mig,♥

Är jag kanske för mycket nu? Jag kanske ska lugna ner mig,
det är lite svårt, men jag kanske drar det lite över gränsen, inte med mening.
Jag är bara kär, nästan som nykär igen faktiskt.
Japp.

