” Jag tror jag ska påbörja min plan nu, avlägsna.
En sak att se fram emot, Sweden Rock.
Farsan betalar nämligen 1000 kronor så lite rabatt
på det.      Och sluta stirra på mig, jag blir
inte ett dugg rädd längre, och varför? Jag orkar
inte bry mig, ta mig om du vill.
Jag är bara så trött på precis allting, verkligen.
Och vissa saker säger man bara inte, INSE.
Det är ingen som fattar för uppenbarligen är
det bara jag som tycker så. Konstigt.
SLUTA STIRRA DIN JÄVLA FJANT.
Jag undrar om mina hallisar är verkliga
för det skulle dom lika gärna kunna vara.
Det vet väl ingen annan? Hur kan dom döma
någon att vara galen? Hur kan man döma någon
efter hur dom ser din värld? Konstigt.

Jag vet ju precis vad jag ser, ingen som kan
ändra på det. Äsch, Jag skojar bara.
Jag är en helt vanlig tjej, inget fel på mig,
det är alla andra. Eller hur?

Förövrigt så dricker jag bärs, förjävla gott.
Ikväll ska jag bli packad.
PACKAD, RAK,
FULL, HELIKOPTER,
NINJA, DÖD ”

