Han var cute en gång i tiden den där Axl.
Kommer nog inte se Guns n’ Roses på Sweden Rock då
det bara är Axl som är kvar i bandet, det suger ju.
Visst dom kanske är as grymma, men ändå.

Jag blir så sur för jag har inga pengar till Sweden Rock
trots att jag vill handla en massor där som ett par boots,

silverringar, snygga bandtröjor och kanske lite patcher.
Men jag har knappt råd att åka dit, jag har väl bara ren tur
att jag råkar fylla år då och att farsan ska dit så jag får en
dag i present, vilken dag ska jag välja?

Det blir antagligen dagen då Aerosmith och Dundertåget
spelar,
och lite andra diverse band, blir dock ensamt där
nere eftersom att Ronja firar studenten, en viktig dag!
Synd att hon inte har en bättre telefon för då skulle jag
skicka bilder på när jag har så jävla funnääääy och kollar
Steve Tyler och dreglar lite samt sköna dundertåget
(måste skryta lite men visste ni att strängen är
Ronjas kusin? Nae tänkte väl det!!!!)
och sen när jag super
mig redlöst jävla apfull och trakasserar andra tält osv.
Speciellt Hofers tält om han ska dit i år, yeah!

Ronja kommer antagligen ha så roligt själv på sin student
att hon inte ens höjer ögonbrynet när jag tar kort på mig
själv helt avdankad med näsblod :c

Kommer sakna henne där nere, gör det redan trots att det
aldrig har existerat! Hon kommer ner till min födelsedag
i alla fall, DÅ JÄVLAR! HEJ!

