Är du kär just nu? Ja, om jag är! Helt galen ;)
Har du kysst någon idag? Ja massor av gånger!
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Varje dag under 30 dagar!
Har du ett förhållande? Yes!
Om nej, varför inte? Inte nej :)
Hur många har du varit tillsammans med? Seriösa förhållanden då, 2 stycken.
När går gränsen vid otrohet? Det finns så många gräser...
Har du varit otrogen och om ja, varför? Nu? Nej. Innan var jag det,
men inte med något seriöst förhållande, bara sånt där
tillsammans-en-vecka-förhållanden.
Har du sagt till en person att du va kär i henne/honom när du inte varit de? Ja!
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Har ett förhållande 
nu men innan var jag tillsammans med T och han var otrogen och ett elakt svin!
Är du romantisk? Det tror jag inte.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej!
Är du svårflörtad? Jag vet inte, lägger inte märke till folk som flörtar.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja många gånger.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Min första pojkvän, Marcus i 6-års :D
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Haha ja, alltså det var ju inte "meningen"
Har du lekt med någons känslor? Antar att jag har gjort det någongång.
Har du haft sex med över 20 personer? Haha nej.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 14 månader.
... och ditt kortaste? haha jadu ...
vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande såklart!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha i 6-års så ;)
Är du en bra pojk/flickvän? Jag vet inte, hoppas jag är det.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Viktor ofc.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Viktor i guess.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nooo
När fick du din första kyss? Det var när Sagan om de två tornen hade bio premiär.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? runt 20-25, jag vet inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? No man, too young
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Japp, om man verkligen vet att
man kommer leva tillsammans och dö tillsammans, lätt!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Jag tycker om långt hår,
piercingar och tatueringar. Nu stämmer inte Viktor in på något haha,
Viktor är världens snyggaste kille. Så den stil som Viktor har är perfekt,
men jag tycker fortfarande om dessa saker.

 
