Favoritgodis: Salta balkar som egentligen heter salmibalkar? och lysmelk!
Är det nåt du absolut inte äter: Rödbetor, bläckfisk och säkert en massa mer.
Kläder just nu: Arbetskläder, alltså svarta byxor och en svart tröja.
Musik just nu: Blandat. Thailändsk och Amerikansk musik.
Sommarplaner: Festivaler som Peace and Love & Sweden Rock, bada, tälta osv.
Saft eller alkohol: Alkohol, jag dricker aldrig saft!
Hur många kuddar sover du med: 5-6 st. Men sover på högst 2 st.
Favoritväder: Sol och inte ett enda moln på himlen, helst 30 grader plus!
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, har alltid svårt för att sova.
Sparare eller slösare: Slösare skulle jag vilja påstå!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, jag vet inte. Jag tror det jag hittat min
riktiga kärlek nu, jag var nog väldigt förvirrad innan.
Tror du på mirakel: I’ll believe it when I see it.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två högst.
Bio eller promenad: Bio, det är skit nice att gå på bio :3
Stjärntecken? Tvilling.
Rädd för insekter? Nej inte direkt, men kommer dom nära blir jag äcklad.
Största svaghet: Jag är lat som fan
Det här är jag bra på: Vara lat och komma försent till jobbet!
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Pizza är mycket godare, fast hemmagjord hamburgare, mums!
Skriver du dagbok? Ja, en jag-vill-dö-och-jag-hatar-världen-dagbok!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Been there, don that! ;D
Stökigt eller välstädat? Städat, trots att jag alltid har stökigt!
Är du rädd för blod? Rädd? Nae, blod är vackert!
Saltar du på maten? Oftast inte, för mycket salt är vidrigt.
Gillar du att sjunga? Ja, låter förjävligt, men det är funnääääy
Anser du att du är stark? Hahahaha.
Brukar du sola? Solarium? Nej! Vill inte bli rynkig och få cancer.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan eller låter Ronja köra
"Hicka då, du får 100 spänn som du hickar en gång till, HICKA DÅ JOANNA HICKA!!!!"
Det funkar alltid :c
Kaffe, te eller inget? Té, det är gott :3
