Jag har fortfarande inte gått hem, jag bara sitter här och bloggar :c
Sitter här och funderar på så mycket saker att min hjärna
antagligen kommer att fatta eld när som helst och vi har fortfarande
inte fått våra jävla kanaler på teve apparaten som vi skulle få.
Dom skulle påbörja installationen från och med 24/3 men har dom
gjort någonting ännu? NEJ. Ändå så får man betala för skiten.

Jag blir sur, kollar aldrig på teve men ikväll är det ju
Desperate Housewives,
det vill man ju inte missa för då måste man
vänta enda tills söndagen och sover jag inte hos Viktor på lördagen
så missar jag även reprisen och får betala 19 :- på nätet istället,
vilket känns ovärt.

Speciellt ovärt när jag en gång råkade betala för fel avsnitt,
och när jag skulle betala det andra avsnittet så insåg jag att jag redan
hade sett skiten, så jag betalade två avsnitt helt i onödan.

Japp, nu skrev jag av mig om en sak, känns lite bättre.
Kommer antagligen komma ett par inlägg till om massa skit.
Äsch då, bloggen är väl till för att skriva i antar jag. Ciao.

