Vaknade precis eller okej nu överdrev jag. Jag vaknade för ungefär en timme sedan
och har bara legat i sängen och latat mig fram tills nu, så tänkte faktiskt blogga lite.
När jag käkat lite frukost och kollar klart lite bloggar på Bloglovin så ska jag ringa
min lillebror eftersom att idag ska vi påskpyssla och jag suger på att hitta på någonting,
har ingen aning om vad vi ska göra, så jag köpte målarfärg. Så vi ska måla ägg och sedan
hänga upp dom på sån där björk-ris som vi inte ens har haha, åh herregud.
Äsch, jag gör detta enbart för att umgås med min lillebror, jag saknar honom så mycket!

Sen kanske Viktor kommer hit en sväng ikväll med lite påsk-käk från hans mormor,
det är en väldigt snäll tanke tycker jag eftersom att jag inte har någon att fira påsk med.
Som vanligt med högtider nu för tiden, därför ”hatar” jag dom. Hata är en starkt ord.
Men jag ogillar verkligen högtider, jag står knappt ut. Just nu gör jag det enbart för
min lillebror, annars hade jag skitit i hela grejen, dessutom är påsk-käk äckligt.
Men Viktor sa att hans farmors (tror jag det var) påsk-käk var världens godaste,
så jag får helt enkelt lita på honom och smaka på världens godaste påsk-käk.

Hejdå så länge!

