Påskpysslade med min lillebror igår, vi gjorde ägg.
Blåste dom ihåliga och sen målade på dom och hängde upp dom.
Bilder kanske ni får sen på Rasmus bajskorvs mördar ägg!

Det var så att Rasmus  skulle göra en mördare eftersom att jag
gjorde en djävul, så han började med att rita dit en röd tunga,
vilket egentligen inte såg ut som någon röd tunga haha,
sen målade han den brun utav någon anledning.
Då sa jag ”Det ser ju ut som en bajskorv”
Då säger Rasmus ”Det är en bajskorvs mördare”
Haha så jävla söt, så jag har hängt upp hans ”bajskorvs mördare”
Sen gjorde han en vampyr också, mycket fint.
Men bilder kommer som sagt.

Jag har även en väldigt fin video på Rasmus när han sjunger
men till låten Manboy som han gillar väldigt mycket med
Eric Saade, så tänkte slänga ihop lite för den blev väldigt
lång, jag slänger upp den också senare!

Men men, tjao.

