Jag hade nyss ett långt och skönt bad, hade gjort upp skit mysigt med
ett bord som jag har där inne nu istället för ett skåp som vi hade och där
styrde jag upp med chips, dipp och pepsi, tända ljus plus datorn.
Så samtidigt som jag badade så glodde jag på en annan Långben film
som heter A Extremly Goofy Movie, inte alls lika bra som
Janne Långben The Movie. Men i alla fall det var nice som fan, badade
nästan i två timmar och käkade chips och glodde film, härligt.
Känner mig som en helt ny människa igen.

Jag har även skrivit i min dagbok idag, och det måste vara det mest
kärleksfulla inlägg jag någonsin skrivit där med tanke på att det mer
är som min arg bok. Jag skriver alltid i den när jag är arg och ledsen.
Men denna gången vart det helt annorlunda! Jag målade lite i den
också haha, ser ut som om Joanna 3 år har målat, vackert vackert!
Äsch då, jag har bestämt mig för lite saker och om jag bara kämpar
så kommer allting att gå bra, det vet jag.

Nu jävlar!

