Ska nog köra en favorit i repris, bada och glo på någon film eller
kolla på Buffy.
Bara sista säsongen kvar nu och efter det blir det
att kolla Angel avsnitten, det är mer som ett måste eftersom att
jag har glott igenom alla Buffy avsnitt snart.

Är ledig imorgon vilket känns jävligt skönt! Så ska jag fixa mitt hår
imorgon också,
och Mallanbrallan kanske kommer hit och då ska vi ta
en fika. Och nu försvann mitt internet, tur att själva den här
sidan inte stängs ner så jag kan fortsätta skriva nu och sen försöka
ta mig in på någons internet-uppkoppling.

Hm, skriver väl mest för att uppdatera just idag, har ju inte gjort det
så mycket pågrund av jävla tele2 jävlarna!
Men men igår så
pratade jag och Viktor massor och det känns så underbart att ha
honom vid min sida, han är verkligen världens bästa pojkvän
och jag är så jävla glad över att vara tillsammans med honom!

Vi drog aldrig ut på krogen men det ansåg jag att det var ett smart
drag, vi satte oss i stället på en bänk och snackade skit länge,
sen drog vi och köpte pizza och gick hem och käkade!
Sen… Hehe… mmmh :)

Idag har jag bara segat loss, spelat Heroes i flera timmar.
Men nu ska jag försöka hitta internet så att jag kan posta det här
inlägget, sen ska jag bada, puss.

