Jag känner mig som en helt ny människa igen!
Jag har ÄNTLIGEN fixat mitt hår och det blev skit bra :D
Förutom att Viktor gjorde mig arg i morse när han väckte mig
och att jag bara legat på jobbet med migrän så har det varit
en riktigt bra dag idag! Som sagt, känner mig som en ny människa.
Nu kan jag dessutom börja spara pengar till Peace and Love
Måste jobba hela veckan, kanske något i helgen med så att jag kan
köpa biljett nästa vecka så att det är gjort, för dom börjar ta slut!

Ska snart bege mig bort mot Viktor så att det inte blir allt för sent.
okej, jag vet inte vad jag ska skriva förutom att jag är så jävla
snygg idag, mmh självkänslan är på topp, äntligen.
Fast det skulle inte förvåna mig om jag är deppig och nere imorgon
det brukar för det mesta vara så! Och hur det blir med SRF?
Ingen aning, farsan har inga pengar och kan han inte betala biljett
så får jag väl skippa det helt enkelt, jaja. PUSS.

