Gummi nolla – http://www.youtube.com/watch?v=QTAtHwtAxCQ&feature=related

Goddag kära medborgare! Eller ska jag säga godkväll?
Ronja hälsar! NAAAAAAAAAAAAAAT :D
Vi har spelat heroes i cirkus 6 timmar, träääääävligt.
Ehm, jag är inte trött, jag är dum jag är seg,
du simmar i en jätte deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg

Okej, vi kanske är lite trötta, som skalman,
ronja är sugen på något, hon vill ej ha en kokosboll,
hon undrar vad hon egentligen vill ha. Hon vet ej.
Hahahaah, ronja säger; ÅÅH en ALBINOBAJS!
Ja ni så läskigt är det inte på restaurangen helt ensam,
it’s Fäääääänneeeey!

En slemmig torsk en slääääämmig torsk, i en bröööödrost!
”Här på företaget så gör vi det”
och så lite bird is the wöööööörd. KSMB är nicebice!
Rokkar! Rokkar FETT! Yeahboi! Ååååååh… nu saknar jag växjö.

Rokk and Röll. Vi ska nog se en skräckkkiiiiis nu, maga.
Bögen överraskar röven, Bögen överraskar rövah
så får jag lov , så får jag lov att knulla farbrorn i arlset.
Du kan låssas att du är sjuk, så tar jag tempen med min kuk .

Bögen överraskar röven, Bögen överraskar rövah
så får jag lov , så får jag lov att knulla farbrorn i arlset.
Du kan få vara ett skafferi, så kan jag ha min banan däri!
YEAH!

Tandpetardaaaaaaaaaags

Jag körde på en kille en gång och killen flög i diket,
men lika glad var jag ändå för jag fick knulla liket
TJALALALALAALALALALALALALAALALASLS! HEJ!

