Sitter och tänker om och om igen. Snurrar.
Färger som möts och om man blandar alla färger,
blir det svart, tråkigt att det alltid ska sluta i svart.

Färger, färger, färger, fult ord. Färger.
Under hela dagen har jag tänkt att duscha,
har inte gjort det, ovanligt att jag skjuter upp allting.
Men nu ska jag faktiskt gå och göra det.. efter ett avsnitt Buffé.

Jag dricker is te, det är gott, inte lika gott som varm oboy med grädde.

Mums, ska jag ut och springa imorgonbitti? Det kan behövas med
tanke på allt skit jag har slängt i mig i helgen.
Det är riktigt nice att dra ut och springa, jag vill fan springa nu.
Men jag vågar inte springa nu, klockan är för mycket.
Men imorgon ska jag allt ut och springa, på med hörlurarna och springa.
Underbar känsla, och när man kommer hem och duschar så är det så
himla skönt, du är som en helt ny människa, en underbar känsla.

En underbar känsla är också att vara kär. Mums.
Jag känner mig glad, bättre. Jag tänker på kärleken, hur det övervinner
allting, jag mår bättre av att älskas. Jag känner mig inte ensam längre.
Trots att jag är ensam så känns det bra för en gång skull.

Jag undrar varför.

Jag undrar varför.

Jag undrar varför.

Nu blir det ett avsnitt och sen duscha.
Varm oboy med grädda var det också. Puss.

