Första du gör på morgonen: Sätter på datorn igen och kollar det jag somnade till.
Frukost: Té
Avgudar: Människors viljestryka
Färg: Svart
Mat: Hm, soppa? Inget för tillfället i alla fall.
Kamera: Jag har ingen kamera haha, fattig.
Skor: Svarta converse, dom är dock spårlöst borta :c
Dricker: Té och vatten.
Beroende: Närhet, det börjar avta, jag måste lära mig och det går bra :)
Semester: Något som är varmt bara!
Önskar mig: Lycka och pengar.
Borde: Lära känna mig själv bättre för att kunna vara en underbar person.
Vill: Bättra mig på allt, göra saker.
Värsta som finns: Att bli lämnad, bortblåst och inte bli lyssnad på.
Drink: Vodka redbull kanske.
Hemlighet: Finns många.
Dåld talang: Haha, jadu. Inte musfjärtar i alla fall ;)
Rädd för: Mörka rum, att bli lämnad, att inte räcka till för alla.
Mobil: En skit tre mobil.
Dålig på: Att spara pengar och vara godhjärtad.
Musik: Åh mycket mycket mycket, men just nu blir det lugna låtar som Bright Eyes.
Personlighet: Jag vet inte.

