Måste be om ursäkt för alla lösenords skyddade inlägg på senaste.
Men det är saker som bara har med mig och göra, och om hur
jag mår just nu, jag mår inte prima, men vill heller inte att någon
annan ska lägga sig i, därför har jag satt lösenord på inläggen.

Det är bara två personer som kan mitt lösenord.
Det får räcka, helt enkelt. Jag vet vilka jag kan ge ut det till
om det vore så, om någon är nyfiken, men det är inte vem som
helst. Jaja.

Har varit med körsbäret (körsbäret låt så mysigt haha ^^)
och drog en stund till strömmen
och drack en mycket god läsk som smakar, UNDERBART!
Tog några cigg då vi kom in på MAX hamburgare,
så vi tog spårvagnen ner till MAX och käkade ett varsit
mål och även falafel snacks som jag aldrig smakat.
Det var gott, men fan vad mätt jag var, så orkade inte käka
upp min lilla bit. Men det var nice!
Sen tog vi spårvagnen in till stan och gick ett varsit håll haha.

Ja, imorgon blir det teater minsann! Det ska bli nice.
Nä, nu ska jag göra någonting vettigt, vad nu det kan vara ._.
Ciao.

