Vilken underbar dag det har varit, jag ser färger överallt.
Allt är mycket klarare än vad det brukade vara, allt känns bra.

Idag har jag spenderat min dag med Viktor :)
Vi var nere i klätterhallen och testade på att klättra, det var kul!
Först körde vi på alla småväggar sedan fick vi testa på att klättra
gratis trots att man egentligen inte får det haha, han var snäll.
Vi klarade en vägg åtminstone, vi klarade nästan den andra.
Jag kommer ha träningsverk imorgon haha!

Har även köpt en humörsring, it’s Funnäääääey.
Nu är den mörkblå vilket betyder Kärlek, Mycket lycklig,
Passion och romantik. Hehe.
I början var den grön vilket betyder, normal, avslappnad.
Sen blev den lila som betyder att man har blandade känslor, Förvirrad.
Ja, kul! Det stämmer just nu i alla fall.
Känner mig hyfsat lycklig och känner kärlek för allt :)

Jag är glad.

