Bakis såklart och vaknade inte för ens vid ett-två tiden,
vilket var jävligt dumt med tanke på att jag skulle hängt
med och demonstrerat med Ronja och Jonna. Men vaknade
som sagt för sent och jag mådde som en påse skit och tänkte
skita i att dra ut (jävla tur att jag inte sket i det).

Vid halv sex kommer Ronja och Jonna ner och då ska dom ner
till Crecendo där SUF/SAC höll till. Men jag hade ju latat mig
precis hela dagen så dom gick i förväg.

Jag drog till morsans restaurang där det var sjukt mycket folk,
och jag drog en bärs och käkade lite jag med och är så glad över
morsans skull att det verkligen var mycket kunder denna dag.
Vi hade över 20.000 kronor i kassan bara vid tio tiden, det har
aldrig hänt i morsans historia! Så hoppas detta kan bli en grej.
Live-Band och fest!

Sen drog jag ner till Crecendo där man direkt mötte underbart folk.
Det första dom sa var ”hm, ett nytt ansikte, vad heter du?” (:
Jonna satt och hetsade och diskuterade kön eller genius som hon
säger och ja, alla vet väl hur det blir om man diskuterar sådant när
man har alkohol i kroppen (:

Det spelade ett jätte bra band som hette Skraekoedlan som var väldigt
Kyuss inspirerade och det lät sjukt jävla bra, verkligen drag i allting.
Mycket bra band det där! Efter det spelade Carls band (:
Egentligen borde man ju säga Johans band med tanke på att det är han
som är front man haha, äsch. Dom var mycket bättre den här gången
än vad dom var sist, det lät mycket bättre och jag antar att dom inte
var lika nervösa den här gången (:

(Jag har den sämsta mobil-kameran haha, Driftwood people i alla fall)

Efter det drog vi till min morsas restaurang igen och drog några bärs
och dansade till live-bandet, det var faktiskt roligt.
Efter det drog vi tillbaka till Crecendo IGEN eftersom att det tydligen
var världens drag där enligt Ronja (hahahah ^^) men det var helt dött.
Dom flesta hade dragit så vi drog vidare till Jolly. Och träffade polare.
Men det stängde nästan då så vi köpte bara en öl och drog till Hugo.
Dansade och hade as trist så vi drog till Cromwell istället haha.
Det var as kul där :D Vi träffade Ronjas pojkvän och hans vänner och
hade det jävligt trevligt.

MEN, till det roliga som jag har försökt att komma fram till haha
var ju såklart efterfesten hemma hos Rallson och hans bror.
Vi hade verkligen så sjukt jävla roligt, först och främst käkade vi.
Ronja och Hennes Rasmus drog hem ganska tidigt ändå!
Men jag och Jonna stannade kvar med Axel och några till.
Det blev swing dans, måla, ”blogga på kartong”, leka med Brain
och massa massa mer saker, det var en underbar kväll!
Jag vill verkligen verkligen verkligen göra om det igen (:
Så himla underbara människor och framför allt så dömer dom
en inte. Det är så nice! Ja ska inte tråka ut er med en massa text.

