Jag har haft en underbar helg. Känner mig så fylld av glädje.
I fredags var det valborg och den spenderade jag och Ronja
i Finspång. Det var jätte roligt att festa med alla och träffa folk.
Det var ett tag sen, vi räknade ut att det var ett helt år sen vi
var i Finspång.

Vi satt hemma hos Nicke och drack bärs och snackade en massa
skit och spelade sanning eller konsekvens med kort, det var kul!

Jag fick käka kattmat med äppelmos, senap och salami-ost haha.
Om jag ska vara ärlig så smakade det inte så illa, det var faktiskt
gott, smakade precis som burkskinka, haha.

Vi hade det riktigt nice i alla fall, och när vi skulle dra så insåg
Ronja att hon hade glömt sitt vin och det var bara fem minuter
tills bussen skulle komma så hon började springa tillbaka och
jag pratade i telefon då och insåg precis att jag hade glömt hela
min väska och fick panik och la på ganska snabbt och ringde
ponken. Som tur var så hade hon inte glömt den, och vi hann med
bussen  som tur var.

Väl inne i stan så drog vi hem till Sofie som fyllde år, drack mer bärs.

Och massa andra saker, sen drog jag hem med, ja ni ^^
Det var trevligt faktiskt. Det var fredagen det.
Blir nog för mycket att skriva allt i ett enda inlägg så skriver om
underbara lördag i nästa, ciao.

