Älskar Rasmus (Rallssons) Sova-playlist på Spotify (:
Den som jag Jonna och Rallsson somnade till hand i hand haha.
Fan jag vill ha roligt, ska fråga farmor om tyg och då ska jag
klä om stolarna :D (annars frågar jag om vi kan köpa tyg ^^)

Sen ska jag riva ner tapeterna i mitt rum!  Och göra om.
Ska bli kreativ nu! Inget mer bajs, KREATIV.
Ska spela gitarr MINST en timme om dagen.

Okej, en mål lista för Joanna Berglund!

  • Spela gitarr minst en timme om dagen.
  • Ut och gå/jogga/springa minst en timme om dagen.
  • Tapetsera om mitt rum eller måla.
  • Klä om stolarna på balkongen, även måla om dom.
  • Läsa minst en bok i månaden.
  • Gå på möten och lära mig mer om SAC, Engagera mig.
  • Hämta Märta och fixa punkan och börja cykla.
  • Bada på badhuset innan sommarens slut (SVÅRASTE! :c)

Alltså, listan kan bli lång, men fan.
Kreativa, icke motivationshandikappade Joanna är här!
Nya tider. Eller? (:

