Vaknade i morse av att morsan ringer och säger att jag måste jobba
trots att jag är ledig och trots att jag skulle storstäda idag osv, men
det var bara att gå dit och skjuta upp städningen, kul att det inte var
en jävel typ. Och Chan var ju såklart redan där, då hade jag alltså inte
behövt att komma till jobbet överhuvudtaget.

Sen drog jag hem i alla fall och då käkade jag och Henke och sen satte vi
igång och städade, det blev att börja med balkongen där Henrik hittade
en väldigt och jag menar verkligen VÄLDIGT illaluktande burk, det var
knappt så vi tänkte öppna den, men vi var ju såklart tvugna, det stank ju!
Henrik öppnar och jag har aldrig i hela mitt liv känt en sån HEMSK lukt!
Fyfan, det var som om man blev ihjäl gasad av världens äckligaste fis
rakt under näsborren, äh fyfan vad äckligt det var, tog så klart bild på det!


Ni kan få en till bara för att det ser så gott ut haha

