Det sprudlar någon slags glädje från mig hela tiden, ibland börjar
jag till och med skratta utan anledning, ibland pussar jag sönder
Bosse för att han är så söt, ibland ler jag och sluter ögonen.

Ibland hugger det i magen och i hjärtat, ibland får jag ont och
tänker, men det är mindre sådant nu, det är bra. Händer inte ens
varje dag, som förut. Men ibland gör det såklart ont, jag är som
”bortglömd” åtminstone känns det som om jag är det.
Som om jag aldrig funnits där. Känns konstigt. Det är allt jag vill.
Jag vill vara där, jag är beredd att göra allt för just bara dig.

Ibland saknar jag dig så att det gör ont, ibland skrattar jag åt allt.
Ibland ler jag åt allt det roliga som hänt,  ibland får jag ångest
och ibland känner jag ingenting alls. Det är olika.

Det sprudlar någon slags glädje ifrån mig hela tiden.
Det händer så mycket nytt i mitt liv från denna stund, helgen förändrade
mitt liv eller inte förändrade men den här helgen öppnade nya dörrar.
Nya saker att göra, nya saker att engagera mig i. Jag är glad (:

