Jag skrev en mål lista för några dagar sen eller om det var igår?
Haha, nae måste ha varit förrgår. Men i alla fall.

  • Spela gitarr minst en timme om dagen. ( Halvcheck, en halvtimme)
  • Ut och gå/jogga/springa minst en timme om dagen. (Halvspringer runt stan)
  • Tapetsera om mitt rum eller måla. (Ej Klart)
  • Klä om stolarna på balkongen, även måla om dom. (Klätt om en stol, fortsätter idag)
  • Läsa minst en bok i månaden. (Håller på att läsa en bok just nu)
  • Gå på möten och lära mig mer om SAC, Engagera mig. (Ska hänga med Ronja)
  • Hämta Märta och fixa punkan och börja cykla. (Måste bara hämta Märta, kanske idag?
  • Bada på badhuset innan sommarens slut (SVÅRASTE! :c) (Sker någongång, SENT)

Jag har nämligen några till punkter som måste skrivas upp;

  • Skriva in mig på arbetsförmedlingen (Sker idag)
  • Söka pengar eller vad man säger (KRIS!!!) (Händer väl någongång, måste prata med körbär)
  • Kolla om jag kan läsa upp skolämnen, (prata med körbär om det också haha)
  • Kolla andra utbildningar och diverse saker.
  • Gå ner i vikt till sommaren (Alltså skita i godis o såna snaskigheter haha)

Några nya saker i min mål lista, börjar bli FÖR mycket mål nu, så får ge mig.
Men kommer bli skönt när man kan pricka av alla målen på listan.
Kommer känna mig så uppfriskad. Men återkommer!
Ska kanske till Linköping idag om jag fixar pengar och så, vi får se, måste prata med
Ponken om detta, jaja. HEJDÅ (:

