Jag kom i tid till jobbet (:

Jag skulle berätta om min helg och så men jag känner
att jag verkligen inte orkar, vad mer behöver man veta
egentligen? Jag hade skit roligt,
Dundertåget var AWSOME.
Och dagen efter var jag bakis och hade ont i ryggen och nacken.
Jag hade två feta blåmärken på mina knän, vad hände egentligen?
Jag träffade massa nytt och roligt folk som jag antagligen inte
kommer att känna igen eller festa med någon mer gång, men kul
var det (: Jag träffade på
(liten som världen är) den där tjejen
som hade varit på solidaritets festen.

Vad är oddsen för det? Att hon kommer cyklande i Linköping?
Ja det var roligt, jag berättade dock saker jag kanske skulle
hållt käften om, men å andra sidan vad är oddsen (;?

Annars så ska jag kanske göra min första stämning,  ska bli
spännande, jävla företag som lurar i morsan en massa skit.
Äckliga översittar folk,
TVI.

