Fyfan, jag inser hur mycket jag börjar sakta men säkert att hata människor.
Jag är så jävla trött på hur människor beter sig och jag är inte bättre själv.
Men varje dag på det här skit jobbet så stöter man på människor som är
så jävla tröga så det finns inte. För det första;
– Ursäkta, Kan du värma min tallrik om ni har någon micro för maten den
är inte tillräckligt varm!
Okej, såklart jag kan göra det, men då är min fråga när jag känner till på maten så är den varm, det är VARM! Men nej, denna kunden vill så klart skålla sig själv för att kunna äta, det är vad han vill. Maten är över 72 grader varm och det räcker inte. Så jag stoppade in maten i micron och lät den puttra på i fem jävla minuter och då kan han fan inte klaga på att den är ”kall”. Så kan ju han sitta där och bränna tungan av sig.

Eller en sak som att alla frågar mig om saker i buffén, då undrar jag ser det ut som om jag är någon kock? Att det är jag som har lagat maten? Jag är för fan bara kassör, jag står i kassan och tar betalt och jag skiter i maten i buffén. LÄS PÅ LAPPARNA VI SÄTTER UPP, INNAN NI FRÅGAR FÖR I HELVETE, HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA? … Eller jag vet ännu bättre, kolla med ögonen, ser det ut som kyckling eller ser det ut som vårrullar? Däremot om någon är allergisk mot någonting speciellt då det klart att man hämtar kocken så att hon för förklara, tex jordnötter eller annat.

– Hörre du! Kommer det någon mer friterad banan?
MEN LILLA GUBBEN ……. Om det var ungefär 3-5 ungdomar innan dig som plockade på sig ungefär 5 JÄVLA BANANER var, det klart fan att dom tar slut? Vi kan inte göra hur många jävla bananer samtidigt det fattar ni väl själva eller är ni så jävla dumma i huvudet att ni inte förstår det? DET KOMMER MER BANAN………………

– Vart finns kaffet? Vart finns tevattnet? vart finns det såser? VART VART VART? .. Okej era jävla dumma jävlar KOLLA, vet ni en sak? Vi fick ögon av en anledning, jag vet inte vad ni använder ögonen till men jag använder dom för att se mig omkring och titta med dom. Så ja vart är såsen? OJ bredvid all mat, vart är kaffet? OJ DÅ den satt i behållaren där det brukar finnas kaffe, och om man ska tänka logiskt så lär te vattnet vara i termosen över kaffet, eller har jag fel?

Jag har haft en hel kass jävla dag och jag är så jävla trött på människor och det här jobbet. Att folk kan vara så jävla grisiga så det finns inte, visst det är buffé men man äter väl rimligt? Man behöver inte ta hundra skopor av varje maträtt och sedan käka två tuggor för att sen lämna det för OJ ”jag råkade ta för mycket mat!” ah det kanske du skulle tänkt på innan du lassade på dig halva jävla buffén. MAT SOM VI MÅSTE KASTA, mat som skulle räckt till 10 barn i Afrika, själviska jävla ………………………….

Okej, jag kommer snart att slå sönder datorn, är så jävla arg så det finns inte. Och ni mina vänner som läser min blogg, bli inte rädda för att komma och äta, jag har bara den sämsta dagen på länge, det har vi alla. Er är jag snäll och trevlig emot (: HEJDÅNDSONVdofnvöö

