Gick och la mig vid fyra tiden i morse, kanske inte det smartaste när man ska upp klockan nio. Jag sov till halv elva och väcktes av att morsan ringde så jag for upp och cyklade till jobbet, trodde det var sol ute men icke så det var kallt och jag cyklade ner i endast kortbyxor!

Annars har det varit en lugn dag, skorna är skickade så dom kommer på onsdag. Ska ner och betala dom senare. Jag hoppas att jag har fått ett brev hemma från posten, för det betyder att jag blev godkänd och får en Iphone, jag hoppas!  Sen kommer mitt hår i veckan också vilket påminner mig om att jag måste färga håret, bleka det och sen försöka få min naturliga hårfärg vilket inte kommer bli det lättaste, sen efter det blir det dreads som Cilla ska hjälpa mig med (:

Nu ska jag gå ut och röka och ringa till körsbäret (:

