Halloj (Du har en fogel här)!

Idag har jag gjort en hel del. Bland annat betalat skorna från Tradera som jag ska få av min mamma i födelsedagspresent och det är verkligen någonting jag har önskat mig. Plus att mamma tyckte synd om mig för att jag bara hade trasiga skor. Efter det så drog jag till Kicks och fixade ett nytt klubbkort eftersom att jag tappade bort mitt andra. Lämnade även in min mobil eftersom att ljudet var trasigt, så nu har jag ingen mobil telefon eller vänta här nu! ;) Det ligger en Iphone och väntar på Blåklinten! Men jag har inte fått mina order papper så kan inte hämta den :c Jag får hoppas på att pappret kommer imorgon.

Sen kommer det mer löshår till dreadsen och bootstraps till skorna och även ett läder armband i leopard mönster. Sen blir det att arbeta hårt så att jag kan betala Vicke biljetten till Peace and Love. Mycket som ska göras, det fixar sig (:

Jag har färgat håret ljusbrunt nu också, vill ha min naturliga hårfärg och måste säga det att det är skit snyggt! För att byta ämne så spelar jag och Henke ett nytt expansionspaket till Heroes som heter Wake of Gods och det är ganska spännande. Massor av nya monster och uppgraderingar samt nya banor och artefakter, spännande! Sen ska jag sova så att jag kan få min Iphone så fort som möjligt, det kliar i mina fingrar!

Don’t point your finger at crazy people

