Vad sker då? Det är sommar och jag har inte tid att skriva blogg hela tiden, det märks ju kraftigt, uppdaterar inte lika flitigt och läsarna sjunker, men det skiter jag i, hö. Idag är det fredag dvs. shopping med farmor på stan, det gillas! Och efter att vi handlat lite snygga saker så blir det att käka plankstek någonstans, funderar på Baccus, dom ska tydligen ha erbjudanden och ha Norrköpings godaste plankstek :D

Det blir en bra dag, lite i förvägs firande är alltid trevligt!

Har haft en bra natt med Viktor, vi kollade på Anti Christ som var för övrigt jävligt bra och väldigt hemsk. Sen pratade Viktor mig till söms, han berättade massa saker om havet, mysigt. Hans röst är lugnande (:

Det blir inget party för mig i morgon, så på dagen träffar jag dom som har lust att ”fira” mig sen på kvällen blir det bara jag och Viktor, hihi. Jag vet redan om min present, men det blir världens MYS! (:

Det kanske blir en bra födelsedag trots allt, jag menar nu ser jag ju inte fram emot någonting speciellt. Jag vill bli firad av dom som VILL fira mig inte för att dom ska hitta någonstans att festa för att det är regn ute osv. Ronja avslöjade dock att hon och Henkeri hade planerat något tills nästa helg då inte alla är utmattade utav studentveckan :D Och Cillapilla ska väl fixa mitt hår i veckan hoppas jag, jag vill ha mina bajskorvar i håret nu :D

Jag är glad! Och snart kommer farmor. MJAU

