Trots att jag inte åkte till Sweden Rock och ångrar mig nu lite i efterhand så ska jag inte klaga allt för mycket. Min födelsedag var trots allt väldigt bra! På morgonen när jag duschade och kom ut så satt Ronja i soffan och hade köpt en tårta (den som vi länge har dreglat över på Lidl). Och visst var den jätte god :D, kommer även att få ett träningskort i födelsedags present, vi kanske fixar det idag om inte annat. Senare på kvällen så mötte jag upp Viktor och då fick jag en Geisha chocklad ask (som jag velat ha i åratal haha).

Sen drog jag och Viktor på saliga munken där han bjöd på käk, mysigt! Jag beställde oxfilé och Viktor beställde det som man inte ska äta när man är ute, nämligen revbenspjäll. Det var gott som fan och vi drack även deras källar öl, också mycket god. Efter det var jag uttråkad så ville gå på bio men det fanns inte så många bra platser kvar så det sket vi i och drog till Oleary’s och drog en stor stark och kollade lite på fotboll. Vart uttråkad då också haha så vi drog tillslut hem och hade en mysig kväll och badade ect (: ♥

Så det var min dag det, och tack Anita för presentkortet!
Och tack alla andra som hörde av er och tack Ronja, Henke o Viktor!
Tack ni som sket i att höra av er trots att jag är ert barn *HOST* ….

