Jag är sämst på att uppdatera och kommer antagligen att vara det under sommaren, datorn ligger inte så högt på min prioriteringslista. Även om jag alltid på nått eller annat kollar datorn minst en gång om dagen så kommer jag nog inte orka uppdatera bloggen, men ska ändå försöka hålla den i liv då jag orkar.

Idag är jag uppe med tuppen ovanligt nog. Jag vaknade av mig själv, vid 07:00 tiden (och sånt brukar inte ske i min värld). Jag hade lagt mig skit konstigt i sängen och hade ont i nacken, antar att det var därför jag vaknade. Jaja. Sitter här och lyssnar på Them Crooked Vultures – Them Crooked Vultures. In  och lyssna, skit bra, awsome and everything.

Det blir att se Them Crooked Vultures på Peace and Love. Konstiga takter, DAVE GROHL (förihelvete), basisten i Led Zeppelin och sist men inte minst gitarristen i Kyuss som även är sångeren av Queen of the stone age. Så himla cool blandning. Tur att Viktor sa någonting för jag hade annars inte brytt mig någonting om detta band, hade jag dock vetat att Dave Grohl var med så hade jag nog kollat upp det på ett eller annat sett eftersom att han är en bland mina favorit artister. Men hade säkert missat han på Peace and Love.

Det blir att se dom i alla fall och det kommer att bli så jävla awsome så att jag kissar i brallan. OCH jag kommer ta igen Sweden Rock på Peace and Love eftersom att jag inte åkte dit i år (vilket jag mycket väl hade kunnat göra). Har hittat en favorit låt med Them Crooked Vultures redan. LYSSNA!

Them Crooked Vultures – Elephants

HEJDÅ (:

(höhö hittade en gammal bild jag lagt upp förut ^^)

