Jag tycker om (ironi) personer som gång på gång skriver i sina bloggar i syfte om att höja upp sig själva. Det är nästan så att det blir patetiskt och jag skäms över dom personerna som gör något sådant. Det är verkligen pinsamt. ”Jag får alltid skiten och jag förstår inte varför”, okej, folk förstår inte varför dom åker på skit hela tiden? Kan det vara för att man alltid höjer upp sig själv så pass mycket att folk börjar tröttna? Om man skriver hela tiden om hur bra man här, vilket bra förhållande man har, hur snygg man är och verkligen har högt huvud så tröttnar folk tillslut, JA!

Speciellt när man slickar röv. Man är gullig och snäll när man ses och sen går man till kära Internet och skriver en massa pikande skit. Jag vet inte riktigt, visst jag kanske också pikar nu, men jag gör det inte varje dag som vissa människor gör. Att slicka min pojkväns röv för ett exempel. Är det kul? Kanske inte får tillräckligt med uppmärksamhet? Men att slicka min pojkväns röv, det är så löjligt. Jag är löjlig som ens lägger ner tid på att skriva det här, men jag har inget speciellt för mig så det gör mig inte ett dugg. Men man borde koncentrera sig på sitt eget förhållande och inte dom andra. Har man det bra, fine. Då är det jävligt nice men man behöver ju inte sitta och skriva i stort sätt i varje inlägg att det är så synd om alla personer som inte har det så, BUHU.

Jag har inga problem så vitt jag vet i mitt förhållande, vi har det bra och så är det. Men inte sitter jag och skriver i min blogg att det är så synd om människor som inte har det så? ”Ni är så dåliga för ni har det inte lika bra som oss”. Vem skriver sådana saker? Så himla respektlöst. Och det gäller alla förhållanden även dom i Kina, Thailand eller USA. Det är inte synd om några människor på det sättet. För hur kan EN enstaka person sitta och säga hur alla andras förhållanden ska vara? Hur kan EN enstaka person berätta för alla andra vad som är rätt och fel i ett förhållande? ALLA har olika förhållanden och ALLA förhållanden är unika. Det finns inga jävla rätt eller fel.

Och att slicka röv för att ställa in sig bättre hos andra gör det ju inte direkt bättre. Det är ju bara löjligt och pinsamt, snälla väx upp någongång. Man beter sig så när man är i 14-års åldern, vi är väl vuxna människor? Jag menar att vi är väl så pass vuxna att vi kan ta hand om våra EGNA förhållanden? Ja annars kan ju annars ”folk” ta och berätta för mig hur mitt och Viktor förhållande ska vara tex, snälla gör det så jag vet.

Ska väl runda av det här inlägget. Jag är varken sur eller irriterad, jag bara undrar och har en åsikt. Jag tycker i alla fall att man inte ska trycka ner andra i egoistiskt syfte, för att lyfta upp sig själv. Så fel. Så äcklig stil. Jag blir äcklad och ska sluta skriva, usch. SKÄMS.

