Är jag sommar nu eller?
I alla fall, jag gick aldrig på jobb intervju igår, jag ska dit på söndag istället och snacka lite. Och här sitter jag och bloggar trots att jag borde äta frukost (finn crisp, mums) och fixa mig. Jag vill ha ett par riktiga > Rayban Wayfarer < ett par vita och om det finns någon som känner att den personen vill fortfarande ge mig någonting i födelsedag present så får dom gärna köpa det till mig, eller buda på Tradera ;D

För att byta ämne helt så drömde jag om mamma i natt och Ronja, vi var på jobbet och hade sovit där, okej inte morsan. Men jag sa i alla fall åt Ronja att gå ner och hjälpa mamma för att hon hade kommit men i stället så satte hon sig i soffan och kollade på teve så jag blev skit sur och gick och la mig igen (egentligen skulle jag åka och handla massa saker på Netto). Sen vaknar jag och tänker ungefär som varje dag ”oh shit klockan” så jag trippar sakta och försiktigt ner så att Ronja inte ska se mig (ska nämligen upp och skälla på henne för att hon inte hade jobbat och säga va fan jobbar du inte för? hahaha). Och när jag har smugit ner så ser jag att hela köket är i stort sätt attackerat med köttfärs. Köttfärs på väggarna, golvet och stolar. Så jag tar en kniv, gaffel och sked och drar upp på övervåningen och ser att mamma sitter och gråter i soffan så jag tar besticken och kastar dom emot henne (Why man?). Jag ser att hon precis ska resa sig upp och skrika som hon alltid gör, men jag hinner säga ”mamma vad är det som har hänt?” medans jag stor tjöt och då började hon också stortjuta och där stod vi och torgrät och sen kom även Ronja och ställde sig där och började stortjuta. Sen bestämde vi oss alla för att gå ner och hjälpas åt. (Ronja fick ta väggen eftersom att hon var den ”enda” som inte hjälpt till innan ;) haha, så elakt)

Okej, det var inte meningen att berätta hela skiten men nu blev det så, nu har jag bråttom. HEJS.

