Jag är så jävla pepp på festival nu, jag vill åka nu! Det är bra som fan att det regnar precis hela veckan för då kan det fan inte vara dåligt väder och bara för att jag sa så nu kommer vi säkert få skit väder haha. Äsch jag peppar ändå! Förutom att Alice in Chains krockar lite med Them Crooked Vultures. Alice slutar köra klockan 21:00 och Vultures börjar 21:00 och man vill ju ha grymma platser på båda! hjelp. Var dom tvugna att köra dom på samma dag? VA?

Om inte jag har kollat fel för då är jag en lycklig jävel. Ska få pengar av farsan och ett stort paket nudlar (box) det kan jag tamefanimig leva på under festivalen :D Och jag frågade om man fick ta med sig spritkök och det fick man, woho.

Idag har jag enbart levt på Finn Crisp haha, nice. Nu ska jag kolla på The cove och sen sova. Puss.

