Jag har inte skrivit på hundra år (ungefär), men jag har heller inte haft någon tid alls till att göra det. För det första så har det varit midsommar och den bestod av släkt käk på ”farmors” kolonilotts stuga och där bjöds det på bärs och god mat även Henrik kom förbi och lekte med barnen. (Henke – Inneboene och bästa vän). Sen drog vi vidare till Robert och festade lite i Marielund, det hände inte så mycket där så vi drog vidare på en annan fest i Eneby och det var faktiskt helt okej!

Dagen efter spenderade jag enbart med min älskling och vi gjorde goda martini drinkar och kollade på Farsan. Jag tjöt som fan, den var ju as sorglig i slutet, dom hade verkligen byggt upp allting. Om ni inte har sett den läs inte detta stycke.
Men under hela filmen så försöker han att rädda sin hund Dino som inte alls mår bra och har ont i sina höfter och han vägrar inse att hunden faktiskt måste avlivas. Så han gör allting för hunden, men sen i slutet så tvingas han avliva hunden ändå :( OCH DÅ tjöt jag som bara fan haha.

Och i söndags så fixade vi tält och annat skit, även lite dreads å sådant, jag och Ronja tog också martinidrnkar, (MUMS)

HEJDÅ

