Jag har blivit ett dreadhead som ni ser på bilden. Jag tycker personligen att det är skit snyggt och att jag passar skit bra i dreads, jag trivs. Och imorgon om ca 14 timmar så åker jag och Ronja till PEACE AND LOVE :D Tillsammans med snälla Fia som kör bilden och sen Frida (båda från min fd klass). Jag är så pepp, det roliga är att vi åker klockan 12:00 imorgon ungefär och nu är klockan 22:07 och jag har inte ens packat min väska haha. Jag ska nog göra det i natt.

Jag ska nog göra som alla andra och skriva min packningslista (trots att det är lite försent för det nu kanske haha). Det kommer ju flera festivaler och någon kanske har en användning för den?

Jag peppar i alla fall! Nu ska jag virka mer dreads och kolla klart på matchen mellan Chile och Brasilien, ser ut som om Chile åker på stryk :/

