Hemma från P&L och det har varit en underbar vecka med underbara vänner förutom när jag mådde så jävla skit. Inte för att jag var bakis utan för att jag skämdes och hade stans största ångest, as jobbigt. Vill aldrig mera bli sådär dräggfull, fan jag mår fortfarande lite dåligt utav det. Jag är trött överhuvudtaget på mitt sätt att leva, hur min livsstil ser ut.

Fan det räcker nu, någon gång måste man ju faktiskt ta och växa upp och jag hoppas jag har fått den punkten i mitt liv så att jag gör det, för själv orkar jag inte, jag vill inte leva i ett äckligt rum tex där damm råttorna fan är större än Bosse, jag är trött på att jag ska vara manlig o cool hela tiden, sitta och härja precis som farsan, jag ser ju likheterna i oss båda och det är bara pinsamt, jag vill inte bli som honom. Jag vill ha det fint nu. Jag vill dricka lagom. Jag vill minnas saker.

Sådan ångest som jag fick just efter den dagen vill jag aldrig mer känna på grund av alkohol. Jag minns verkligen ingenting och av det jag fick höra dagen efter är bara pinsamt. Aldrig mer, ALDRIG MER.

(Visst jag vill ha det rent i mitt rum, hjälpa till att städa och diska osv, visst kommer det ta ett tag innan jag blir hel. Jag kommer antagligen få ett stökigt rum snart igen och glömma diska, men jag vill åtminstone sköta mig nu)

