LOL

orka blogga nu, finns så mycket annat att göra här i livet, imorgon blir det dundertåget och kanske oscar tha man. och sen blir det fotboll med grabbsen och ja, det finns massor mer att göra. Så jag lägger ner bloggen för en stund. Dessutom kan man inte skriva vad man vill utan att det bara blir en massa missförstånd och annan jävla skit, palla det. Klaga på att folk klagar och så gör man det själv, det är vackert är det. Funderar starkt på att ta mig bort från bloggvärlden över huvudtaget en stund, ta bort alla på bloglovin och sen chilla. Fast ibland är det skönt att skriva av sig, men det behöver jag inte denna blogg till, finns ju papper och penna som back in the days. fyfan har knappt suttit still en sekund sen jag kom hem från peace and love, och så har jag träningsverk i ena benet för att jag är högerfotat i fotboll. Fick en schysst tanke om att ena benet kunde bli biffigt och det andra inte, men henke sa att det inte gick, synd för det hade sett redigt kul ut. undra om det blir lite vila på lördag? eller om det blir ännu mer munken in the park, vi får se. btw fick jag världens sötaste virknål utav anton, tack pullan!

nu ska jag ska ta o sova, klockan är trots allt halv fyra och jag ska upp 11 för att spela fotboll så behöver min ”skönhetssömn”.

