Det är mer pinsamt med folk som tatuerar in någonting ”fint” och det i själva verket är fult. Däremot om man tatuerar in något som man inte har några förväntningar på, kanske en spade eller ett glas osv. så kommer ju folk inte tänka på att tatueringen är ful utan bara att tatueringen är rolig och då behöver man inte skämmas.

Har sett så många fula tatueringar att jag inte förstår hur folk kan visa upp dom. Jag har inte dom finaste jag heller, men det finns en viss skillnad »Jag bryr mig inte om mina tatueringar och skiter i om dom är snygga eller inte och jag skryter inte om dom«

”Jag tatuerade in ett pokemón-kort på foten för att min lillebror gillar pokemón och han har nu flyttat ner till Skåne så träffar inte honom lika ofta längre, så därför tatuerade jag in just det kortet” – ironi.

– Tänk om du skulle ångra dig när du är 80 bast gammal?
– Men? När jag är 80 bast så skiter väl jag i hur jag ser ut? Min kropp kommer ändå vara skrynklig och har jag då ingen man så spelar det heller ingen roll, och även om jag har en man så är han tillsammans med mig för att jag är jag. Inte för att jag har en plastikopererad kropp osv. Så då skiter han fullständigt i om jag har skrynkliga tatueringar. Även om jag är singel så kommer jag ju inte direkt gå ut och ragga killar när jag ändå ska dö.

Precis. Eller?

